כמה פעמים רכשתם דבר מה על פי הניראות שלו שמשום מה משכה אתכם?

מחקרים מראים, שלעיצוב ולצבעים יש משמעות רבה על אופן קבלת החלטות הקניה שלנו. לכל צבע יש אנרגיה משלו, משמעויות שונות והשפעה שונה על פרשנות הלקוח הפוטנציאלי.

כאשר אתם עומדים בפני מיתוג העסק שלכם, חשוב מאוד שתגדירו למעצב, מהם הצבעים שהייתם רוצים להשתמש בהם. האם יש צבע שאתם מאוד לא אוהבים? האם יש צבעים שאתם מאוד רוצים שיהיו חלק מהמיתוג שלכם?

אם אין לכם התנגדות לצבעים מסויימים ואינכם בטוחים במה לבחור, יתכן שהמידע הבא יכול לסייע לכם-

מה משדר כל צבע בשפת העיצוב:

כחולכחול – משדר שלווה, שקט, ביטחון, אמון, ניקיון. זהו צבע שמעורר רגשות חיוביים. יכול להתאים למחשבים, טכנולוגיות, בריאות, לימודים.

אדום

אדום – אדום זהו צבע עם נוכחות מרשימה במיוחד, ועל כן יש לנהוג בו בזהירות. בשימוש מושכל אדום ישדר חום ואהבה ועל כן יכול להתאים לאתרי הכרויות, עולם הריקוד, עולם חיי הלילה וכיו"ב.

סגולסגול – סגול הוא צבע שמשרה אוירה נינוחה. הוא צבע של ריפוי. מסמל מוצרי פרימיום ויוקרה. מתאים לאנשי רוח, מטפלים, אתרי ספא ויופי, אופנה, שוקולד ועוד.

כתוםכתום – כתום משדר חיות, שמחה וכיף. זהו צבע שמביא איתו חום ואנרגיה חיובית. הוא צבע שמושך תשומת לב! אבל יש לקחת בחשבון שלא כולם מתחברים ואוהבים את הצבע הזה. יכול להתאים לתקשורת, טכנולוגיה, שיווק, וכיו"ב.

ירוקירוק – ירוק הוא צבע מרענן המסמל התחדשות וצמיחה. הוא צבע של טבע המשדר רגיעה, פריחה, זרימה, קלילות. זהו צבע שמתאים לעולמות של דיאטניות, חברות אקולוגיות, חברות תיירות ועוד.

צהובצהוב- צהוב הוא צבע השמש! צבע מעורר המשדר אושר, קיץ, שובבות, אנרגיה, ילדותיות. מתאים למוצרי קיץ, מוניות, מוצרי ילדים.

שחורשחור – שחור הוא צבע עוצמתי, משדר אלגנטיות, ורשמיות. מתאים במיוחד לחיי לילה, מסעדות, צילום, תכשיטי יוקרה, מוסיקה ויופי.

לבןלבן – הלבן משדר ניקיון , עדינות וטוהר. זהו צבע שעדיף לשלב עם צבעים נוספים.

אז אם אתם עדיין מבולבלים, ולא בטוחים מהם הצבעים המתאימים לכם , אשמח לעזור, לכוון ולבחון יחד את קשת הצבעים המדויקת לעסק שלכם.