רגע רגע רגע, לפני שמתחילים, מעצב כבר בחרתם? הצעד החשוב ביותר בדרך למיתוג, פרסום, או עיצוב חדש היא בחירה נכונה של המעצב. לכול סטודיו קו עיצובי המאופיין והמזוהה איתו, ולא תמיד מה שהמעצב מציע מתאים לרוח הדברים אותם אתם רוצים לשדר או לעשות. אז מה עושים? בודקים היטב את תיק העבדות, הוא אמור לייצג את […]
מיתוג העסק הוא תהליך מרגש שמטרתו לבדל אותך מהמתחרים, ולספר את הסיפור של העסק שלך באופן ויזואלי, כך שיתאים לקהל המטרה. לפני שניגשים למיתוג מומלץ לענות על מספר שאלות שיעזרו לך לגבש את המיתוג: מה שם העסק -השם צריך להיות קליט, קצר,קולע, זכיר מה מטרת העסק? מי קהל היעד? מה היתרונות של העסק הייחודי לך? […]
כל עסק בין אם הוא גדול או קטן, עובר תהליך של בנייה ועיצוב הלוגו. הפעם אני רוצה להביא אליכם הצצה לעולם של הגדולים, איך נולד לוגו של חברות גדולות ומוכרות: אמאזון – הלוגו של חלוצת המסחר המקוון, מעביר כמה רעיונות בעיצוב אחד פשוט, ידידותי ומזמין. החץ הצהוב שמחבר בין האות A ל- Z, מסמל את השרות […]
http://orit-design.co.il/wp-content/uploads/לוגו-של-גדולים.jpg600900Orithttp://orit-design.co.il/wp-content/uploads/logo_150_150.pngOrit2015-11-02 18:17:212016-03-28 10:27:50לוגו של גדולים
כמה פעמים רכשתם דבר מה על פי הניראות שלו שמשום מה משכה אתכם?
מחקרים מראים, שלעיצוב ולצבעים יש משמעות רבה על אופן קבלת החלטות הקניה שלנו. לכל צבע יש אנרגיה משלו, משמעויות שונות והשפעה שונה על פרשנות הלקוח הפוטנציאלי.
http://orit-design.co.il/wp-content/uploads/פוסט-צבעים.jpg600900Orithttp://orit-design.co.il/wp-content/uploads/logo_150_150.pngOrit2015-08-06 12:02:162016-03-17 17:13:22מה מספרים הצבעים
איך בוחרים מעצב?
/ב כללי /על ידי Oritרגע רגע רגע, לפני שמתחילים, מעצב כבר בחרתם? הצעד החשוב ביותר בדרך למיתוג, פרסום, או עיצוב חדש היא בחירה נכונה של המעצב. לכול סטודיו קו עיצובי המאופיין והמזוהה איתו, ולא תמיד מה שהמעצב מציע מתאים לרוח הדברים אותם אתם רוצים לשדר או לעשות. אז מה עושים? בודקים היטב את תיק העבדות, הוא אמור לייצג את […]
איך תתכונן לתהליך מיתוג העסק?
/ב כללי /על ידי Oritמיתוג העסק הוא תהליך מרגש שמטרתו לבדל אותך מהמתחרים, ולספר את הסיפור של העסק שלך באופן ויזואלי, כך שיתאים לקהל המטרה. לפני שניגשים למיתוג מומלץ לענות על מספר שאלות שיעזרו לך לגבש את המיתוג: מה שם העסק -השם צריך להיות קליט, קצר,קולע, זכיר מה מטרת העסק? מי קהל היעד? מה היתרונות של העסק הייחודי לך? […]
לוגו של גדולים
/ב כללי /על ידי Oritכל עסק בין אם הוא גדול או קטן, עובר תהליך של בנייה ועיצוב הלוגו. הפעם אני רוצה להביא אליכם הצצה לעולם של הגדולים, איך נולד לוגו של חברות גדולות ומוכרות: אמאזון – הלוגו של חלוצת המסחר המקוון, מעביר כמה רעיונות בעיצוב אחד פשוט, ידידותי ומזמין. החץ הצהוב שמחבר בין האות A ל- Z, מסמל את השרות […]
מה מספרים הצבעים
/ב כללי /על ידי Oritכמה פעמים רכשתם דבר מה על פי הניראות שלו שמשום מה משכה אתכם?
מחקרים מראים, שלעיצוב ולצבעים יש משמעות רבה על אופן קבלת החלטות הקניה שלנו. לכל צבע יש אנרגיה משלו, משמעויות שונות והשפעה שונה על פרשנות הלקוח הפוטנציאלי.