השירותים שלי

Logo

לוגו עסק חדש נולד? מזל טוב! כמה מרגש להקים עסק חדש או לרענן עסק קיים, להביא את עצמך ואת החלום שחלמת עליו לידי מימוש. אז אני כאן בשבילך, כדי לתת חיים וביטוי ויזואלי לרעיון הייחודי שלך. בתהליך העבודה אני מקשיבה, שואלת שאלות, בודקת כיוונים ועיצובים, ויחד אנחנו יוצאים למסע מרתק לגילוי הייחודיות שלך! לאט לאט מתגבשת זהות עיצובית התפורה בדיוק לעסק שלך. זהו תהליך שבסופו אתה יוצא אל העולם מגובש ומוכן לצאת לדרך עסקית חדשה!

מעבר לתיק עבודות

מיתוג מוּתָג הוא מונח המתאר שירות, עסק, או מוצר. הוא מתייחס לכל התפיסות, הרגשות והערכים הקיימים אצל הצרכנים בנוגע אליו.
מיתוג היא עבודה אסטרטגית ומטרתה להאיר ולהדגיש ערכים חיוביים, כמו איכות, יוקרה, והנאה. היא כוללת את עיצוב כל תדמית העסק, מעיצוב הלוגו שצריך להיות ייחודי, קליט ופשוט ועד עיצוב המשרדים ורכבי החברה. תחילת התהליך יעשה לאחר הגדרת קהלי מטרה, אפיון קהל היעד, גיבוש חזון וערכים, מיצוב, בידול ולבסוף יצירת שפה וויזואלית ייחודית. עיצוב הלוגו ובחירת סיסמה הם השלב הראשון. אז בוא נצא לדרך כי "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים" (ד"ר סוס)

מעבר לתיק עבודות

Brading

Books

אם אתם רוצים להוציא לאור ספר, מגזין או לפרסם את המוצרים שלכם בעזרת קטלוג מושך, אם אתם רוצים לספר על החברה שלכם באמצעות חוברת מעוצבת שלחו לי את חומר הגלם, ואני אהפוך אותו למוצר מוגמר.
המטרה – שהלקוחות שלכם ייהנו מחווית הקריאה או העיון בחוברת וירכשו את המוצרים או התוכן הפרסומי שלכם. בתהליך העבודה אני בודקת מה מטרת המוצר ומי קהל היעד שלו ומעצבת אתו בהתאם, לדוגמא: בחוברת המיועדת לאנשי הגיל השלישי, אשתמש בגופן קצת יותר גדול מהרגיל, בחוברת שמוכרת לייף סטייל אקפיד על עיצוב ויזואלי מרובה בתמונות המחשה. לאחר שיש בידיי את כל המידע הנדרש, אני מתחילה במלאכת העבודה.

המילים שהגיעו כקבצי וורד, שחור על גבי לבן מתעוררות לחיים והופכות למוצר סופי מקצועי, ייחודי, איכותי שעושים חשק לקרוא, לקחת ולשמור.

מעבר לתיק עבודות

אתרים כיום כל עסק צריך נוכחות ויזואלית, בעיקר בעולם הדיגיטלי: באתר, ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם לינקדאין בעמוד יוטיוב, בבלוג ועוד. במרבית הפעמים לקוחות מחפשים אתכם קודם כל ברשת., הם רוצים להתרשם וללמוד עליכם עוד לפני שהם מקבלים את ההחלטה אם להתקשר אליכם או שלא. עסקים רבים בונים את התדמית שלהם דרך המדיה הדיגיטלית, לכן אני ממליצה להשקיע בנראות שתכבד את העסק שלכם ותציג אותו על הצד הטוב ביותר. חשוב שבכול מקום בו העסק שלכם נמצא הוא יראה זהה, שהשפה והזהות העיצובית שלו תישמר לאורך כול הדרך ובכול אמצעי שיווקי.

מעבר לתיק עבודות

www

Packaging

אריזות האריזה היא הדבר הראשון שהלקוח פוגש על המדף ובכוחה להכריע את הכף בין מכירה או מעבר למוצר הבא. עיצוב טוב, ביכולתו לעורר מחשבות ורגשות, לגעת בלב ולגרום לנו להושיט את היד אל הארנק, ולפעמים לרכוש את המוצר גם מבלי שנצטרך אותו – וזאת רק בגלל אריזתו המושכת. כשלקוח מעדכן…"שהמארזים בעיצובם החדש נמכרו כמעט ב40% יותר בממוצע מחגים קודמים ובכלל זכו להרבה מילים טובות והתלהבות", אפשר להבין שהמעטפת חשובה לא פחות מהתוך.

מעבר לתיק עבודות

אירועים אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, וכל פרט קטן יכול להפוך כל אירוע לאירוע גדול, ולתרום רבות לתחושת הקסם וההתרגשות כשנכנסים למקום מעוצב. לכל סוג אירוע רצוי שיהיה נושא/קונספט/רעיון שילווה אותו מהרגע הראשון. אם זו השקה של מוצר, אירוע לעובדי חברה, אירועי תרבות, ספורט, או אירוע אישי הרעיון המרכזי צריך להתקבל כבר בכניסה, ועוד הרבה לפני… מיתוג אירוע יבוא לידי ביטוי כבר בקדימון של 'Save the Date', לאחריו ההזמנה, ואפילו בשילוט וההכוונה לאירוע, כל אלה יהיו רמז לבאות ויכניסו את האורח לאווירה המתאימה. תחושת השפע היא המוטיב המוביל במיתוג, ככל שיהיו יותר אלמנטים גרפיים שיחזקו את הרעיון, כך יגדל ויתחזק הקשר עם המותג. עיצוב בהתאמה אישית ומתן אופי ייחודי לאירוע יהפכו בסוף הדרך לערב בלתי נשכח שימשיך ויהדהד הרבה זמן. החל מהחשיבה הרעיונית ועד להחלטה על צבע הסרט לאריזת המתנה שמחכה ללקוח, אני כאן בשביל להפוך כל חלום לאירוע ממשי. מעבר לתיק עבודות

events

Cards

קלפים ומשחקים הרבה מאמנים ומטפלים רואים בקלפים כלי עזר נהדר בעזרתו ניתן להגיע למטופל בדרך קלה, נוחה ומהירה. כשלקוח כזה מגיע אלי לסטודיו לצורך עיצוב המוצר אותו הוא פיתח, אנחנו חושבים יחד איך הכי נכון וברור יהיה להעביר את המסר הטיפולי ולהגיע ללבו של המתאמן, באיזה צבעים יהיה נכון להשתמש כדי לשדר אמינות פתיחות ואמון.
תהליך של ניסיונות, שינויים, משוב מקבוצת מיקוד ותיקונים נוספים בהתאם. בסיום התהליך מגיעים לתוצאה הרצויה והנכונה עבור המאמן והעבודה עם המתאמן שלו. הדבר נכון לגבי כל מארז המכיל קלפים, אם למשחק, חשיבה, דיון, או טיפול.

מעבר לתיק עבודות

עלונים כבעלי עסקים, אתם בודאי שואפים שיהיו לכם כמה שיותר לקוחות, לכן פרסום בפלטפורמות השונות הוא חלק בלתי נפרד משיווק העסק. פלייר מודפס או פוסט אינטרנטי הם אמצעי מצוין למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלכם, להשאיר בהם חותם בעזרת המיתוג שברשותכם. מה הופך מודעה או פלאייר למוצלח? שילוב מנצח בין תמונה, מלל כובש עם מסר מדויק ועיצוב שמשרת ומייצג באופן הטוב ביותר את העסק שלכם. אמצעי נוסף לחיזוק הרעיון הוא, סוג הנייר שעליו יודפס הפרסום. לדוגמה: מיתוג שמדבר על אוכל בריא וטבעי יודפס על נייר ממוחזר נטול עץ, להדגיש את החזרה לטבע. הבלטות, וחיתוכים מיוחדים, יחזקו מיתוג יוקרתי ועשיר. בתהליך העבודה אני מקבלת מכם מסר פרסומי, עוזרת למקד ולדייק את הטקסט וכמובן מעצבת את הפלייר או המודעה באופן כזה שישאיר את חותמכם ויעביר את המסר הפרסומי באופן האולטימטיבי.

מעבר לתיק עבודות

Flyers

Posters

שלטים וכרזות כאשר רוצים לבלוט בשטח, בין אם זה בתערוכה, בין אם זה במתחם חנויות, על כביש מהיר, אולם הרצאות או בכל מקום פיסי אחר עם קהל רב, אני ממליצה להצטייד בשילוט שיחמיא לכם, כזה שיגרום לאנשים לסובב את הראש ולהסתכל דווקא עליכם. בתהליך העבודה אני מנסה להבין מה המטרה והיעד אליו תרצו להגיע, בודקת את המיתוג הקיים שלכם ושמורת על השפה העיצובית שלו, ומתחילה ליצור עבורכם את המוצר שימשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ותבלטו מעל כולם.

מעבר לתיק עבודות

גלילה למעלה דילוג לתוכן