מה מספרים הצבעים

כמה פעמים רכשתם דבר מה על פי הניראות שלו שמשום מה משכה אתכם?

מחקרים מראים, שלעיצוב ולצבעים יש משמעות רבה על אופן קבלת החלטות הקניה שלנו. לכל צבע יש אנרגיה משלו, משמעויות שונות והשפעה שונה על פרשנות הלקוח הפוטנציאלי.

כאשר אתם עומדים בפני מיתוג העסק שלכם, חשוב מאוד שתגדירו למעצב, מהם הצבעים שהייתם רוצים להשתמש בהם. האם יש צבע שאתם מאוד לא אוהבים? האם יש צבעים שאתם מאוד רוצים שיהיו חלק מהמיתוג שלכם?

אם אין לכם התנגדות לצבעים מסויימים ואינכם בטוחים במה לבחור, יתכן שהמידע הבא יכול לסייע לכם-

מה משדר כל צבע בשפת העיצוב:

כחול הוא צבע המעורר ביטחון אמינות ורגשות חיוביים.

יכול לשמש לעסקים המתמחים במחשבים, היי טק, בריאות, לימודים, פיננסים וביטוח.

כתום משדר חיות, שמחה וכיף. זהו צבע שמביא אתו חום ואנרגיה חיובית. הוא צבע שמושך תשומת לב!

אבל יש לקחת בחשבון שלא כולם מתחברים ואוהבים את הצבע הזה.

יכול להתאים לתקשורת, טכנולוגיה, שיווק וספורט.

שחור הוא צבע עוצמתי, משדר אלגנטיות, ורשמיות.

מתאים במיוחד לחיי לילה, מסעדות, צילום, תכשיטי יוקרה, מוסיקה ויופי.

הורוד הוא צבע אופטימי, עדין ורך ומתחבר עם חמלה ואהבה לזולת.

מתאים למוצרי תינוקות, מוצרי היגיינה נשית ויופי.

סגול הוא צבע שמשרה אוירה נינוחה. הוא צבע של ריפוי.

מסמל מוצרי פרמיום ויוקרה.

מתאים לאנשי רוח, מטפלים, אתרי ספא ויופי, אופנה, שוקולד ועוד.

צהוב הוא צבע מעורר ושמח מתאים למוצרי קיץ, תחבורה ומוצרי ילדים.

אדום זהו צבע עם נוכחות מרשימה במיוחד, ועל כן יש לנהוג בו בזהירות.

בשימוש מושכל אדום ישדר חום ואהבה ועל כן יכול להתאים לאתרי הכרויות, עולם הריקוד, עולם חיי הלילה מוצרים לגבר וכיו"ב.

הלבן הוא צבע ניטראלי ולכן עדיף לשלבו עם צבעים נוספים. הוא פשוט, נקי וסטרילי ומתקשר לעתים לבתי חולים, מעבדות ומרכזים רפואיים.

נותן  תחושה של קור מצד אחד וביטחון ושלווה מצד שני.

מתאים למוצרי דייאט דלי שומן

ירוק הוא צבע מרענן המסמל את הטבע
משדר רגיעה, זרימה, קלילות.

זהו צבע שמתאים לעולמות של בריאות ודיאטניות, חברות אקולוגיות, חברות תיירות ועוד

אז אם אתם עדיין מבולבלים, ולא בטוחים מהם הצבעים המתאימים לכם , אשמח לעזור, לכוון ולבחון יחד את קשת הצבעים המדויקת לעסק שלכם.

Scroll to Top
דילוג לתוכן