איך תתכונן לתהליך מיתוג העסק?

מיתוג העסק הוא תהליך מרגש שמטרתו לבדל אותך מהמתחרים, ולספר את הסיפור של העסק שלך באופן ויזואלי, כך שיתאים לקהל המטרה.

לפני שניגשים למיתוג מומלץ לענות על מספר שאלות שיעזרו לך לגבש את המיתוג:

מה שם העסק -השם צריך להיות קליט, קצר,קולע, זכיר
מה מטרת העסק?
מי קהל היעד?
מה היתרונות של העסק הייחודי לך?
כשהלקוח יראה את המותג שלך – מה תרצה שהוא יחשוב וירגיש
מהם ערכי המותג והחזון?

לאחר שענית על השאלות, חשוב שתבחן מה מדבר אליך מבחינה עיצובית.

לשם כך אני ממליצה להסתכל על קולגות או על מתחרים, ולבחון מה עובד לך ומה פחות.

כלי נוסף שאני ממליצה לשלב בתהליך ההכנה הוא לוח השראה:

זהו אוסף של תמונות צבעים סמלים ואפילו מוסיקה שעושים לך טוב על הלב ושמתחברים אליך ולעסק שלך. כשאני רואה את לוח ההשראה שלך, אני מבינה יותר טוב איזה look&feel אתה מחפש.

מיתוג נכון הוא תהליך שאני עוברת ביחד עם הלקוחות, שמגיעים לעיתים מבולבלים, לא בטוחים מה הם מחפשים, הם מאוד נירגשים מבניית עסק חדש או מבניית מוצר חדש. בתהליך הזה אני מקשיבה, ומדייקת את החלום של לקוחותיי לניראות ויזואלית. בעבודתי אני שמה דגש על יצירתיות ומקצועיות, ולא מוותרת עד שהלקוח שלי מרוצה.

אשמח להעניק גם לך שירות מעולה ועיצוב מעורר השראה. 

Scroll to Top
דילוג לתוכן